Avatar billede Posten50 Praktikant
19. oktober 2016 - 21:06 Der er 4 kommentarer

MSI GE70 17,3

Bærbar starter kun op og skriver MSI på skærm 10 - 15 sekunder og slukker igen??
Avatar billede CRKrogh Ekspert
20. oktober 2016 - 08:41 #1
Har du prøvet at pille batteri og strømforsyning af i en halv times tid og starte op igen?
Kan du komme i BIOS?
Avatar billede bech1200 Mester
20. oktober 2016 - 12:45 #2
Ja som #1 skriver vi skal bruge lidt flere oplysninger.

Hvis du kan komme ind i Bios og så Safe boot til kan du så komme ind i windows?

Hvad har du selv prøvet ind til videre?

Vil gerne vide lidt mere før jeg begynder at komme med yderligere forslag så du ikke prøver på noget unødvendigt.

Mvh
Avatar billede Slettet bruger
20. oktober 2016 - 13:54 #3
sandsynligvis er din strømforsyning færdig
Avatar billede Posten50 Praktikant
20. oktober 2016 - 21:06 #4
Har afleveret den til reparation i dag, går 3-4 dage inden jeg får svar på omfang...tænkte faktisk selv lidt på strømforsyning.. Nu må vi se..