Avatar billede vuske Seniormester
27. november 2016 - 11:00 Der er 6 kommentarer

Gmail virker ikke

Min gmail virker ikke hvis jeg slår totrinsbekræftigelsen til
Mit mail-program er outlook 2016 (365)
Kan jeg komme uden om det eller skal jeg bare ikke bruge totrinsbekræftelse
Avatar billede INK Ekspert
27. november 2016 - 12:03 #1
Når du slår 2-trinsgodkendelse til, skal du jo samtidig godkende enheden og app´en.
Avatar billede vuske Seniormester
27. november 2016 - 13:49 #2
ja, hvordan gør jeg det
Avatar billede INK Ekspert
27. november 2016 - 14:12 #3
Du må søge lidt på Googles hjælpesider. Det er ret detaljeret beskrevet, så følg blot anvisningerne.
https://support.google.com/accounts/answer/185834?hl=da#opensource
giver svar på mange problemer.
Avatar billede vuske Seniormester
27. november 2016 - 15:02 #4
Enheder du har tillid til er der noget der hedder hvor jeg kan springe totrinsbekræftelse fra men hvordan, der står tilbagekald alle
Avatar billede vuske Seniormester
28. november 2016 - 17:44 #5
Jeg vil lige hører om du selv bruger outlook 2016 med gmail, og om du har totrinsbekræftelse til eller fra
Avatar billede INK Ekspert
28. november 2016 - 17:55 #6
Jeg har tidligere brugt Outlook 2013, men gør det ikke længere.