Avatar billede Slettet bruger
06. december 2016 - 03:01 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

Synkronisering mellem Outlook online og Outlook på pc fungere ikke ordentligt

Jeg har oprettet to Outlook mail adresse på nettet og plugget dem ind i min Outlook 2003 på computeren, så jeg kan bruge programmet.
Men det fungere slet ikke som det skal. Jeg kan sende og modtage via min Outlook på computeren, men sendte mails ses kun i sendt mappen online. Ikke i programmet på computeren.
Der er også et problem med mails der defineres som spam (men ikke er det). De når aldrig frem til den installerede outlook. Kun til spam mappen i Outlook online.

Jeg vil meget gerne have det til at fungere ordentligt ...
Avatar billede Slettet bruger
06. december 2016 - 03:04 #1
Der er også et problem med mails der defineres som spam (men ikke er det). De når aldrig frem til den installerede outlook. Kun til spam mappen i Outlook online.

Dette er dog et mindre problem end det andet. Jeg skal fortælle Outlook online at de pågældende mails ikke er spam. Derefter må jeg blive sendt videre som ønsket.

Altså er det først og fremmest førstnævnte problem jeg meget gerne vil have hjælp til at løse.
Avatar billede Slettet bruger
06. december 2016 - 03:05 #2
Dette er dog et mindre problem end det andet. Jeg skal blot fortælle Outlook online at de pågældende mails ikke er spam. Derefter må de blive sendt videre som ønsket.
Avatar billede INK Ekspert
06. december 2016 - 09:14 #3
Har du opsat din Outlook på pc´en som POP3 eller IMAP?
Har du markeret feltet i indstillinger som POP3 på din online konto?
Avatar billede Slettet bruger
06. december 2016 - 15:45 #4
Jeg har opsat to adresser. Det er begge POP3.

Prikken i begge konti er ved POP-indstillinger | Lad enheder og apps bruge POP
Avatar billede INK Ekspert
06. december 2016 - 17:56 #5
Jeg har desværre ikke Outlook 2003, så jeg kan ikke hjælpe med disse indstillinger.
Support til Outlook 2003 udløb i 2014.
Windows Live Mail 2012 kan ikke længere bruges på en Microsoft konto, så måske er der simpelthen et problem med de gamle programmer.
Avatar billede Slettet bruger
06. december 2016 - 18:07 #6
Det bliver værre og værre. Har lige opdaget jeg nu pludselig heller ikke kan sende fra hverken den ene eller den anden. Den del har ellers fungeret siden jeg satte det op den 30. Om det er midlertidigt eller permanent kan jeg ikke gennemskue.

Giver det mening af prøve at oprette to G-mail i stedet for Outlook og forsøge med dem i stedet?
Avatar billede Slettet bruger
06. december 2016 - 18:09 #7
"så måske er der simpelthen et problem med de gamle programmer."

Man jeg ikke bruge mit program, aner jeg ikke hvad jeg skal stille op. Nægter at gå over til netbasseret alene. Kan ikke fordrage den løsning.
Avatar billede INK Ekspert
06. december 2016 - 18:20 #8
Det forstår jeg godt. Har du overvejet det gratis program Thunderbird?
Kan downloades her
https://www.mozilla.org/da/thunderbird/
Jeg anbefaler det til de mange, der tidligere brugte Windows Live Mail 2012.
Avatar billede Slettet bruger
06. december 2016 - 18:22 #9
Kan sende igen. Fik efter jeg havde postet her, en email med besked om online kontoen skulle bekræftes.

-

Nogen med, eller med kendskab til, Outlook 2003, der kan hjælpe mig med 'Sendt post' problemet?
Se spørgsmål øverst.
Avatar billede Slettet bruger
06. december 2016 - 18:26 #10
Har kigget screenshots på nettet. Er ikke vild med det. Men tak for forslaget.
Avatar billede Slettet bruger
06. december 2016 - 19:40 #11
Opgiver at finde ud af dette.

Overvejede lidt at købe en nyere Outlook (selv om de koster en bondegård). Men fungerer det mon? Kan se et sted på nettet én måtte udskifte sin Office 2013 med en 2016, for at kunne hente Outlook 2016.

tror jeg vil framelde mig alt jeg er tilmeldt til at modtage e-mails fra. Er der frem over nogen der vil mig noget, må de sende et ALMINDELIGT BREV!