Avatar billede henrikgronlund Praktikant
29. december 2016 - 21:41 Der er 2 kommentarer

Iphone6 - forkert kode tastet 6 gange.

Hej Eksperter,
Mine børn har udsat mig for stor smerte, ved at vise mig hvor dumt det er ikke at backuppe mine billeder m.m.
Der er tastet forkert kode mange gange, og nu er telefonen låst. Den vil reelt kun gendanne.

Jeg har brug for hjælp til at beholde de data - hovedsageligt billeder - der ligger på telefonen. Er det muligt? Hvis ja, hvordan?
Avatar billede INK Ekspert
29. december 2016 - 21:49 #1
Kunne det tænkes, at du alligevel har slået sikkerhedskopiering til da du startede telefonen op?
Prøv med dit appleID og password at logge ind på icloud.com i browseren på en PC/Mac. Hvis du er heldig, findes dine fotos og øvrige oplysninger her.
Avatar billede nfssister Forsker
29. december 2016 - 21:53 #2
Men kender du ikke din korrekte kode ?

Hvis du gør, så skal telefonen "bare" låses op når den er klar til en ny omgang kode.

Alternativt, så ring til Apple, de kan fjernåbne den hvis du kan svare på dine 3 sikkerhedsspørgsmål og/eller har adgang til din mail.