Avatar billede bullefardk Nybegynder
04. september 2003 - 21:24 Der er 10 kommentarer og
2 løsninger

Hvor lang tid tager det

hvor lang tid tager det at flyve til mars?
Avatar billede running_fast Nybegynder
04. september 2003 - 21:26 #1
tja - der er 55 millioner km. imellem - saa det kommer vel an paa om du vaelger en fiat Uno eller ...??
Avatar billede bullefardk Nybegynder
04. september 2003 - 21:27 #2
et rum skib sq da :p
Avatar billede running_fast Nybegynder
04. september 2003 - 21:28 #3
... f.eks Mars Express bruger 7 maaneder ...
Avatar billede running_fast Nybegynder
04. september 2003 - 21:28 #4
Avatar billede htmlkongen Novice
04. september 2003 - 21:29 #5
Du kan jo prøve :p
Avatar billede running_fast Nybegynder
04. september 2003 - 21:30 #6
Mars Express will then travel away from Earth at a speed exceeding 30 km/s (3 km/s in relation to the Earth), on a six-month and 400 million kilometre journey through the solar system. Once all payload operations have been checked out, the probe will be largely deactivated. During this period, the spacecraft will contact Earth only once a day. Mid-journey correction of its trajectory is scheduled for September.

> foelg linket fra siden ovenfor...
Avatar billede bullefardk Nybegynder
04. september 2003 - 21:31 #7
htmlkongen > der er ikke ment noget sjovt i dette spg. Det er faktisk noget jeg skal bruge til en dansk stil
Avatar billede bullefardk Nybegynder
04. september 2003 - 21:33 #8
hov.. ved ikke hvorfor jeg skrev dansk.. det var engelsk stil
Avatar billede running_fast Nybegynder
04. september 2003 - 21:38 #9
Mht. afstanden til Mars, skal du passe 'lidt paa' ...

"""I dag, den 27. august 2003, er Mars mindre end 56 millioner kilometer væk, og den kommer dermed tættere på vores planet, end den har været i mere end 60.000 år"""

fra http://www.esa.int/export/esaCP/SEMWYDZO4HD_Denmark_0.html
Dette har indflydelse paa "din rejse" ;)
Avatar billede htmlkongen Novice
04. september 2003 - 21:40 #10
Det er jeg ked af, vi skal jo ha en god tone herinde på E :)
Avatar billede NanoQ Nybegynder
05. september 2003 - 12:26 #11
Spørgsmålet er ikke besvareligt. Det kommer jo helt an på med hvilken hastighed man rejser...
Avatar billede running_fast Nybegynder
05. september 2003 - 16:46 #12
nanoq> Ja - men isaer ogsaa _hvornaar_ du rejser (jvf. at Mars i oejeblikket e "meget taet" paa jorden)