Artikel top billede

I CSC's elektroniske postkasse modtog topchef Carsten Lind en stærkt kritisk mail fra storkunde. Foto: Rune Pedersen (Foto: Rune Pedersen)

Læs mailen: Grove beskyldninger mod CSC

Læs også:
Skat: CSC har bevidst ført os bag lyset

Her er mailen, der er sendt fra koncerdirektør Jesper Skovhus Poulsen fra Skat til CSC's topchef, Carsten Lind, og chefen for CSC's Public Sector, Jens Schmidt.

Mailen er sendt den 24. august 2011 klokken 09:05.

Mail:
Fra: Jesper Skovhus Poulsen
Til: Jens Schmidt; Carsten Lind
Cc: Thomas Fredenslund

Emne: Re: Refined Full Pack for Jesper Skovhus Briefing

Kære Carsten

Det her fremsendte mere end bekræfter vores mest bange anelser. Jeg skal ikke lægge skjul på, at jeg kun kan opfatte det hidtidige forløb som et bevidst forsøg på at kaste slør over den reelle situation i projektet. Så ringe er jeres projektmodeller næppe.

Det I her fremlægger er så langt fra det vi hidtil har hørt og lagt til grund i både tid og ikke mindst i risiko profil, at jeg oplever det som en ny situation.

Jeg har behov for for at vide, om det i her fremsender er udtryk for din indstilling til en plan vi som kunde kan være tilfredse med og trygge ved.

Med venlig hilsen
Jesper




Brancheguiden
Brancheguide logo
Opdateres dagligt:
Den største og
mest komplette
oversigt
over danske
it-virksomheder
Hvad kan de? Hvor store er de? Hvor bor de?
Ciklum ApS
Offshore software- og systemudvikling.

Nøgletal og mere info om virksomheden
Skal din virksomhed med i Guiden? Klik her

Kommende events
Computerworld Cloud & AI Festival 2025

Glæd dig til to dage, hvor du kan netværke med over 2.400 it-professionelle, møde mere end 50 it-leverandører og høre indlæg fra +90 talere. Vi sætter fokus på emner som AI; infrastruktur, compliance, sikkerhed og løsninger for både private og offentlige organisationer.

17. september 2025 | Læs mere


IT og OT i harmoni: Sikring uden at gå på kompromis med effektiviteten

IT og OT smelter sammen – men med risiko for dyre fejl. Få metoder til sikker integration med ERP, kundesystemer og produktion. Tilmeld dig og få styr på forskellene og faldgruberne.

24. september 2025 | Læs mere


NIS2: Vi gør status efter tre måneder og lærer af erfaringerne

Vær med, når vi deler oplevelser med implementering af NIS2 og drøfter, hvordan du undgår at gentage erfaringerne fra GDPR – og særligt undgår kostbar overimplementering.

30. september 2025 | Læs mere