Artikel top billede

(Foto: JumpStory)

Danske it-kunder er begyndt at kræve mere værdi for pengene – særligt én type leverandører bliver ramt

Loyaliteten over for de danske it-leverandører er blevet mindre, og i de danske it-organisationer er man mere indstillet på at skifte leverandør, hvis de ikke leverer tilstrækkelig nytteværdi. "Der sker ret store bevægelser på it-markedet i de her år," siger rådgiver Henrik Zangenberg.

Premium Kun for abonnenter
Det får du i artiklen
  • Blive klogere på, hvilken betydning nytteværdi har, når danske it-folk skal vurderes deres leverandøreres omdømme
  • Få indblik i hvilke it-virksomheder danske it-folk vurderer bedst og dårligt, når det handler om nytteværdi
743
3:45 min
Danske it-kunder stiller stadig højere krav til den nytteværdi, som deres it-løsninger skal tilføre organisationen, og det betyder også, at de er blevet mindre loyale over for deres leverandører.

Eksklusivt Premium-indhold for abonnenter

Artikel teaser billede 0 Premium-indhold

Vil fyre tusindvis af ansatte globalt: Nu reagerer Microsofts danske organisation med 800 medarbejdere

Artikel teaser billede 0 Premium-indhold

Staten binder sig med ny aftale til Microsoft i usædvanlig lang tid - og det er der en særlig årsag til

Artikel teaser billede 0 Premium-indhold

Pengene vælter ud af den danske Dynamics-kæmpe Cepheo i selskabets andet leveår - men forretningen buldrer frem

Artikel teaser billede 0 Premium-indhold

Du skal opdatere hurtigst muligt: Alvorlig sårbarhed opdaget i Citrix-software

Artikel teaser billede 0 Premium-indhold

Danske pensionsselskaber står til historisk milliard-tab, hvis salg af TDC går igennem: Så meget vil de sælge deres ejer-andel for