Søgeord overhaler bannerreklamer
Med en fremgang på mere end hundrede procent, står der søgeordsannoncering på den største annoncevækst på internettet i 2006. Fortsætter udviklingen overhaler denne type annoncer de traditionelle bannerreklamer med længder i 2007. (Børsen)
Nordjyske matcher mediebrugere med nye tilbud
Nordjyske er på vej i version 2.0 Det nordjyske mediehus skal op på tæerne og integreres yderligere for at opnå større fleksibilitet. (Børsen)
Politiet og hellige krigere løber om kap på nettet
Teknisk set vil det altid være muligt at spore, hvor ulovlige terrortrusler på nettet stammer fra. Men myndigheder i andre lande og tiden kan spænde ben for politiets arbejde. (Politiken)
Spilbranchens glade dage er forbi
Salget af spilkonsoller og spil til dem går trægere end tidligere. Det kniber med at få flere til at bruge tid på at spille, og nye spil bliver dyrere og dyrere at udvikle. (Berlingske Tidende)
Forbrug på nettet
I dag åbner forbruger-websiden fpn.dk. I disse år forbruger vi som aldrig før. Ikke blot af nødvendighed, men fordi vi kan. Sådan lyder et af argumenterne for at åbne siden fra Morgenavisen Jyllands-Posten, der står bag. (Morgenavisen Jyllands-Posten)
Gratisaviser flopper på nettet
Gratisavisernes papirudgave læses af millioner, men de har ikke for alvor fået gang i trafikken på nettet. Flere er dog begyndt at markere sig i cyberspace. (Morgenavisen Jyllands-Posten)