Jubii vil lave pornoklub

OPDATERET: Jubii lancerer et klubkoncept, der kombinerer livet i den virtuelle og den analoge verden. Alternativer spænder fra rabat på restauranter til online pornoklub.

Af Leif Osmark, Computerworld Online

Der skal nye boller på suppen, hvis økonomien hos Jubii skal blive ved med at løbe rundt. Derfor vil Jubii lancere et klubkoncept, hvor medlemmerne kan få adgang til en udvidet billeddatabase med porno. Det skriver avisen BT i dag.

? Vi laver et klubkoncept inden for Jubii, hvor medlemmerne får mere plads til email, udvidede muligheder på chatten, og hvis de bruger det erotiske område, vil der være en udvidet billeddatabase, som andre ikke kan gå ind i, siger marketingdirektør Martin Thorborg til BT.

Men da Computerworld Online får Martin Thorborg i røret, vil han gerne gøre opmærksom på, at erotikklubben er en meget lille del af et stort koncept. Jubii lancerer en klub i stil med Club Lorry, hvor medlemskortet for eksempel giver rabat på udvalgte restauranter og museer.

Disse offline-rabatter kombinerer Jubii med nogle tiltag online. De spænder fra mere plads til medlemmernes email til rabataftaler med banker og forsikringsselskaber.

? Besparelserne giver dig nemt de 200 kroner, det koster at være medlem i et år, og så har du samtidig et år, hvor du kan spise billligere på restaurant, siger Martin Thorborg.

De eksperter, Martin Thorborg støtter sig til, forventer 100.000 kunder i løbet af det første år. Et tal baseret på erfaringer med teaterklubben ARTE og Club Lorry.

? Jeg synes, det lyder vildt. Jeg vil da være tilfreds med 30.000, siger Martin Thorborg.

Marketingdirektøren lægger ikke skjul på, at kundeklubben er endnu et skridt i den retning, hvor Jubii skal til at tjene penge på brugerne. Fornylig begyndte Jubii at tage penge for at optage virksomheder i søgemaskinen, og nu er turen kommet til at tjene penge på hr. og fru Jensen.

Annonceindlæg fra DE-CIX

Enhver strategi for applikationsmodernisering bør tage netværket med fra start

Modernisering af ældre on-premise-applikationer til cloud-løsninger er en topprioritet for virksomheder globalt.

Navnenyt fra it-Danmark

Danske Spil har pr. 1. oktober 2025 ansat Jesper Krogh Heitmann som Brand Manager for Oddset. Han skal især beskæftige sig med at udvikle og drive brandets strategi og sikre en rød tråd på tværs af alle platforme og aktiviteter. Han kommer fra en stilling som Marketing & Communications Manager hos Intellishore. Nyt job

Jesper Krogh Heitmann

Danske Spil

Enterprise Rent-A-Car har pr. 1. september 2025 ansat Christian Kamper Garst som Senior Key Account Manager. Han skal især beskæftige sig med at vinde markedsandele i hele Norden som led i en storstilet turnaround-strategi. Han kommer fra en stilling som Salgsdirektør hos Brøchner Hotels. Nyt job

Christian Kamper Garst

Enterprise Rent-A-Car