It-kurser & -certificeringer

Udbydere af klassebaseret kompetenceudvikling inden for it med henblik på at forbedre deltagernes færdighedsniveau samt eventuelt at opnå certificering.
 



Udvikling og salg af klassebaseret undervisning, blandt andet inden for multimedie og it.

Udvikling og salg af accelererede kurser og it-certificeringer

Udvikling og salg af kurser og certificeringer

Itucation smba
København Ø
It-kurser og konsulentydelser

Superusers A/S
Hillerød
Undervisning og konsulentydelser inden for åbne it-systemer.



Bedre synlighed?
Køb fremhævninger i Brancheguiden og bliv den it-leverandør, kunderne lægger mest mærke til.

 
Nyt Firma?
Kontakt redaktionen, hvis din virksomhed mangler i oversigten eller I har ændringer til jeres oplysninger.

 


Premium
Facebook er virksomheden der kan eje verden, hvis den kommer helskindet igennem sin identitetskrise
Selvom Facebooks aktie er blevet sendt til tælling over sommeren, har den gode odds i fremtiden. Selvskabet har nemlig en unik evne til at navigere igennem kriser.
CIO
Forleden reparerede en mekaniker min bil: Det kostede 4.200 kroner, som min hjerne snød mig til at betale med et smil
De rationelle it-beslutninger du træffer er måske en illusion. Det lærte jeg da min bil gik i stykker og min hjerne snød mig til at tro, at alt var fint. Til gengæld fandt jeg tre fælder dine it-beslutninger kan falde i.
Job & Karriere
Her er syv job-annoncer der overrasker med helt usædvanlige overskrifter
Der er mange ledige it-job i øjeblikket. It-jobbank har her fundet syv spændende stillinger, der har det til fælles, at annoncen har en utraditionel overskrift.
White paper
Syv nemme trin: Sådan leverer du fremtidens digitale kundeservice
Når kunder besøger jer via digitale touchpoints, kan deres rejse godt virke tilfældig og med flere omveje undervejs, men det er vigtigt at slå fast, at for kunden er det én samlet oplevelse. Når den kundeoplevelse byder på udfordringer, så stiger frustrationen hos kunden, og det er et stort problem for jeres forretning. I dette whitepaper gennemgår vi syv simple trin, kan give dig en indsigt i hvordan I tilpasser jer fremtidens kundeservice .