Avatar billede lusodana Seniormester
24. november 2021 - 13:16 Der er 1 kommentar og
1 løsning

svchost.exe - kontrolleret mappe adgang blokerede

Windows 10.
Jeg får i løbet af dagen en advarsel: "Uautoriserede ændring blev blokeret. Kontrolleret mappeadgang blokerede svchost.exe i at foretage ændringer . Klik for at få vist indstillinger".
For det først ved jeg ikke hvorfor jeg får den advarsel, for det andet ved jeg jeg ikke hvad jeg skal gøre.
Er der nogen, der kan hjælp?
Avatar billede ErikHg Ekspert
24. november 2021 - 13:55 #1
Avatar billede overloaded Mester
24. november 2021 - 17:52 #2
Jeg har haft samme problem i et stykke tid. Har scannet med Malwarebytes og Windows Defender men de fandt ikke noget overhovedet.