| Titel | Indlæg | Oprettet | Seneste aktivitet |
|---|---|---|---|
| lave regneark med diagram til fx html-fil Af k_nielsen i Excel | 15 | 08/08/200419:27 | - |
| ny fartbøde-takst-oversigt Af k_nielsen i Fri debat | 20 | 16/06/200419:39 | 25/03/201023:21 |
| Kun 16 farver efter Win98 installation Af k_nielsen i Windows | 13 | 08/05/200419:09 | - |
| Hjælp til sort skærm Af k_nielsen i Skærme | 10 | 18/03/200412:35 | - |
| Forbind bærbar og stationær med cross-over kabel Af k_nielsen i Andet netværk | 6 | 06/12/200318:46 | - |
| Send side med mail Af k_nielsen i Programmeringsværktøjer | 4 | 01/12/200317:19 | - |
| Sende side med mail vha formular Af k_nielsen i Programmeringsværktøjer | 4 | 29/11/200313:36 | - |
| Indsætte regneark med koder i Frontpage Af k_nielsen i Programmeringsværktøjer | 17 | 28/11/200308:50 | - |
| hjælp til Lyrics. Af web1648 i Fri debat | 4 | 31/10/200314:07 | - |
| Outlook kalender skriver i koder Af k_nielsen i E-mail programmer | 7 | 23/10/200310:06 | - |
| I går 22:20 | Jeg bakser med noget Database og If Then med ASP - hvad gør jeg galt? Af Peer i ASP |
| I går 18:56 | Fjern AI-eksperten Af KurtG i Office & Kontorpakker |
| 24/0620:51 | Forslag søges til at forbinde gamle maskiner med nyere TV Af VD0506 i Musik & videoafspillere |
| 22/0614:51 | Mobilt internet med datadelingskort Af Erik R i Internetforbindelser |
| 21/0620:16 | Lokal konto? Af Jytte i Word |