| Titel | Indlæg | Oprettet | Seneste aktivitet |
|---|---|---|---|
| Webcam-pakke i Fakta: noget værd? Af schipa i PC | 4 | 26/08/200516:21 | - |
| kan død installation reddes? Af schipa i Windows | 2 | 07/07/200509:44 | - |
| anbefal mig en TFT til 2D Af schipa i Skærme | 4 | 17/06/200523:59 | - |
| xp til 2 forskellige formål: hvordan? Af schipa i Windows | 10 | 12/06/200504:57 | - |
| Hjælp y XP installation blev shanghajet Af schipa i Andet sikkerhed | 9 | 07/06/200515:02 | - |
| ny sata drev på ny xp installation Af schipa i Windows | 5 | 05/06/200519:58 | - |
| Webcam over HTTP Af psychedelic i Windows | 3 | 04/06/200520:49 | - |
| Nortonadvarsel: Trojan.ByteVerify Af schipa i Virus | 3 | 28/05/200515:53 | - |
| Ny maskine, ingen skærmbillede Af schipa i Andet hardware | 16 | 14/05/200519:04 | - |
| opgradering af fx5900 XT Af schipa i Andet hardware | 3 | 20/02/200521:07 | - |
| I dag 11:14 | Windows 10 forlænger 1 år til 12. Okt. 2027 Af Uvanga i Windows |
| I går 22:20 | Jeg bakser med noget Database og If Then med ASP - hvad gør jeg galt? Af Peer i ASP |
| I går 18:56 | Fjern AI-eksperten Af KurtG i Office & Kontorpakker |
| 24/0620:51 | Forslag søges til at forbinde gamle maskiner med nyere TV Af VD0506 i Musik & videoafspillere |
| 22/0614:51 | Mobilt internet med datadelingskort Af Erik R i Internetforbindelser |