| Titel | Indlæg | Oprettet | Seneste aktivitet |
|---|---|---|---|
| problemer med start op (VISTA) Af nadiaali1001 i PC | 3 | 10/09/201222:53 | 12/09/201218:54 |
| problemer med start op (VISTA) Af nadiaali1001 i PC | 1 | 10/09/201222:43 | 10/09/201222:54 |
| Min computer sidder fast ved start op boot Af nadiaali1001 i PC | 1 | 10/09/201222:34 | 10/09/201222:48 |
| Wifi Fejl Af nadiaali1001 i Andet netværk | 3 | 26/01/201213:50 | 10/09/201222:35 |
| Afinstaller Linux, installer XP Af stefanfuglsang i Linux | 15 | 26/12/201111:48 | 28/12/201119:13 |
| slette patition/formattere c-drev Af hvordanerdetnulige i Andre styresystemer | 12 | 21/12/201117:59 | 21/02/201210:30 |
| PLZZZZZ hjælp folkens Af nadiaali1001 i Andet software | 2 | 14/12/201120:35 | 10/09/201222:37 |
| PLZZZZZ hjælp folkens Af nadiaali1001 i Fri debat | 6 | 14/12/201120:25 | 26/01/201213:56 |
| GLEMT KODE TIL PC Af saleeh212 i PC | 11 | 04/12/201113:34 | 05/12/201108:16 |
| bootmgr missing HJÆÆÆÆÆLP eksperter Af nadiaali1001 i PC | 29 | 31/07/201112:15 | 22/10/201121:25 |
| I går 16:10 | Tilbage til Outlook Klassisk design Af susalapi i E-mail programmer |
| I går 13:59 | CRASH og så gik windows ud af vinduet og ret til helvede .... Af snestrup2000 i Windows |
| 26/0621:22 | Problem med "Explorer Patcher" (File Explorer i Win 11) Af ErikHg i Andet software |
| 26/0611:14 | Windows 10 forlænger 1 år til 12. Okt. 2027 Af Uvanga i Windows |
| 25/0622:20 | Jeg bakser med noget Database og If Then med ASP - hvad gør jeg galt? Af Peer i ASP |