Avatar billede nadiaali1001 Nybegynder
26. januar 2012 - 13:50 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Wifi Fejl

hej folkens min Compaq Presario CQ60 har en fejl. jeg købte den for 3 år siden og dengang virkede den fint nok indtil her for en måned siden da jeg skilte den ad for at rense køleren. og så skulle jeg skille den hel ad. men da jeg samlede den sammen igen sagde den den ingen Wifi kort havde så den kunne kun køre på LAN.

Så vidste jeg at jeg ikke havde monteret Wifi kortet ordenligt på igen så skilte jeg dan ad igen og satte den ordenlig på men så virkede det stadig ikke indtil jeg trykkede på min Wifi knappe ved siden af min Tænd\Sluk knappe. siden dengang har jeg altid når jeg tænder min bærebar så skal jeg trykke på Wifi knappen 2 gange.

håber i kan hjælpe med det. jeg ville have så den tænder Wifi automatisk når jeg tænder pc'en lige som føre ?
Avatar billede Blandy Praktikant
26. januar 2012 - 14:02 #1
Det kan muligvis være fordi at windows ikke har kunnet finde dit wifi kort, og registeringsdatabsen ikke længere har sat dit wifi kort til at starte op som den plejer. Men jeg ved det ikke.

Har du prøvet at reinstaller OS?
Avatar billede nadiaali1001 Nybegynder
26. januar 2012 - 18:44 #2
ja men det virker stadig ikke :(
Avatar billede nadiaali1001 Nybegynder
10. september 2012 - 22:35 #3
ingen svar lukket