| Titel | Indlæg | Oprettet | Seneste aktivitet |
|---|---|---|---|
| Mit Samsung fjernsyn tænder og slukker i et loop Af Kenzen i Fjernsyn & projektorer | 12 | 07/06/202609:20 | 12/06/202611:37 |
| Lokal konto Af Bent i Windows | 6 | 27/05/202613:18 | 31/05/202619:39 |
| Manglende kode Af Bent i Windows | 8 | 17/04/202612:36 | 18/04/202616:31 |
| Ikoner på skærm Af Bent i Windows | 4 | 18/02/202621:24 | 20/02/202616:24 |
| 2 skærme til en stationær computer Af BIRGER i Skærme | 5 | 27/01/202613:59 | 03/02/202608:59 |
| Opstart af ny computer Af Bent i Windows | 9 | 26/01/202619:26 | 27/01/202613:00 |
| Windows 10 og oktober 2025 Af Wombat i Windows | 23 | 11/06/202417:27 | 17/06/202422:29 |
| Outlook 2010 Af Bent i Office & Kontorpakker | 12 | 21/01/202413:36 | 26/01/202419:34 |
| Børnesikring Af Bent i Windows | 8 | 28/12/202316:00 | 29/12/202318:35 |
| G-mail åbner med forkert konto. Af PGFfyn i E-mail programmer | 8 | 04/05/202316:29 | 08/05/202311:35 |
| I går 16:10 | Tilbage til Outlook Klassisk design Af susalapi i E-mail programmer |
| I går 13:59 | CRASH og så gik windows ud af vinduet og ret til helvede .... Af snestrup2000 i Windows |
| 26/0621:22 | Problem med "Explorer Patcher" (File Explorer i Win 11) Af ErikHg i Andet software |
| 26/0611:14 | Windows 10 forlænger 1 år til 12. Okt. 2027 Af Uvanga i Windows |
| 25/0622:20 | Jeg bakser med noget Database og If Then med ASP - hvad gør jeg galt? Af Peer i ASP |