| Titel | Indlæg | Oprettet | Seneste aktivitet |
|---|---|---|---|
| Ingen bip fra ny pc Af blackjack i PC | 10 | 17/01/200914:59 | - |
| Sjovt spil, men har glemt titlen Af blackjack i Fri debat | 8 | 06/04/200521:37 | - |
| Skærmen på min bærbar er alt for mørk Af blackjack i Skærme | 7 | 17/11/200414:34 | - |
| Min bærbare kan tændes, men har sort skærm Af blackjack i PC | 26 | 07/11/200418:05 | - |
| På skrivebordet kan ikonernes navne gøres "gennemsigtige"? Af blackjack i Windows | 7 | 03/08/200419:06 | - |
| Equation Editor, mangler font! Af blackjack i Word | 5 | 07/03/200417:19 | - |
| Equation - Mærkelige symboler Af blackjack i Word | 7 | 09/01/200416:13 | - |
| Infrarød, hvordan aktiveres det? Af blackjack i Andet hardware | 11 | 08/01/200414:48 | - |
| DVD til TV Af blackjack i Musik & videoafspillere | 9 | 29/12/200317:59 | - |
| Computer fryser! Af blackjack i PC | 19 | 28/12/200317:45 | - |
| I dag 11:14 | Windows 10 forlænger 1 år til 12. Okt. 2027 Af Uvanga i Windows |
| I går 22:20 | Jeg bakser med noget Database og If Then med ASP - hvad gør jeg galt? Af Peer i ASP |
| I går 18:56 | Fjern AI-eksperten Af KurtG i Office & Kontorpakker |
| 24/0620:51 | Forslag søges til at forbinde gamle maskiner med nyere TV Af VD0506 i Musik & videoafspillere |
| 22/0614:51 | Mobilt internet med datadelingskort Af Erik R i Internetforbindelser |