Avatar billede KarinMaria Nybegynder
27. december 2014 - 01:14 Der er 13 kommentarer

Optimizer Pro skal fjernes fra min pc - hvordan ?

Er der nogen her der ved - hvordan jeg får fjernet Optimizer Pro fra min PC?

Jeg har prøvet gennem Kontrolpanelet - fjern program - men der kommer en fejlmedd.

Runtime Error (at- 1:0):
Cannot Import dll: <utf8> C:\program Files\Optimizer pro 3.16\OptProHelper.dll.

Hvad gør jeg nu ?

Jeg har Windows 7 Home Edition

Mange hilsner
Karin
Avatar billede Slettet bruger
27. december 2014 - 02:13 #1
med programmet CCleaner kan du se hvilke programmer der startes sammen med din windows. du skal ind der og fjerne optimizer pro fra listen.

samtidig kan du prøve en afinstall, bagefter - gør også dette med CCleaner.

virker det ikke, så går du i registreringsdatabasen ved at skrive "regedit" i command. (i windows start menu er en cmd linie du kan skrive tekst i, det er der (dosprompt))

derinde søger du på optimizer med F3 fortsatte tryk, og sletter dem du finder.

herefter går du ned på disken hvor den var installeret, og sletter mappen.

https://www.piriform.com/ccleaner

CCleaner er perfekt til at holde computeren ren.
kør det engang imellem..
Avatar billede 220661 Ekspert
27. december 2014 - 07:24 #2
Enig i med brug af CCleaner.
Vil dog anbefale du gennemfører hele denne pakke:

Hent og instalér CCleaner free  https://www.piriform.com/ccleaner
http://www.spywarefri.dk/manualer/manual-for-installation-og-brug-af-ccleaner/
Lad programmet foretage en oprydning...

Hent Malwarebytes Anti-Malware herfra:
http://downloads.malwarebytes.org/mbam-download.php
http://www.eksperten.dk/guide/1605
For du en error code når du installerer så kig lige på denne tråd:
https://forums.malwarebytes.org/index.php?/topic/149048-internal-error-expression-error-runtime-error-at-79177-external-exeption-e06d763/

Prøv at hente AdwCleaner her:
http://general-changelog-team.fr/fr/downloads/finish/20-outils-de-xplode/2-adwcleaner
Start programmet, og når det er startet trykker du på [Scan]
Pc scannes, og ved endt scanning skal du trykke på [Clean].
Og derefter (automatisk) genstart...
Tilbage fra genstart kommer en log, som du gerne må kopiere herind.
Mht.: Vista og Windows 7/8 - Højreklik på filen - Kør som Administrator.
27. december 2014 - 10:01 #3
Avatar billede Slettet bruger
27. december 2014 - 19:00 #4
Der vil være en god ide at lukke sine tråde.
http://www.eksperten.dk/spm/1000341#reply_8164413

Kør 220661 medicin ;-)
Avatar billede KarinMaria Nybegynder
27. december 2014 - 23:05 #5
Tusind tak alle mand :-)

Jeg vil prøve det i morgen :-)

Hvordan er det nu - at jeg lukker tråden ?
28. december 2014 - 08:19 #6
... nu kan du jo lige gennemføre ovenstående først :-)
Avatar billede 220661 Ekspert
28. december 2014 - 08:23 #7
Enig i #6
Hej Karin
Når du har fået en løsning der virker, beder du om et "svar" fra denne/disse hjælpere. Alle svar markeres og du trykker på accepter svar.
Du kan her se hvordan man accepterer et svar på Eksperten
http://www.youtube.com/watch?v=s26DGiuvXBo
når du forhåbentligt har fået løsningen :-)
Avatar billede 220661 Ekspert
02. januar 2015 - 15:25 #8
Er du kommet videre??
Avatar billede KarinMaria Nybegynder
02. januar 2015 - 19:41 #9
Hej igen
Nej, jeg har simpelthen ikke haft tid til at sætte mig ned og få det gjort ... pga jul og nytår.
Jeg arb. "dobb" hver anden uge - så den uge jeg arb. 74 timer - når jeg bare ikke noget ... Men i næste uge har jeg friuge - så vil jeg prøve de forslag, der står oppe i denne streng :-)
Tak for at du følger op på sagen ;-)
MVH
Karin
Avatar billede KarinMaria Nybegynder
02. januar 2015 - 19:51 #10
Jeg har lige kigget på det link du lige sendte mig ang. pointgivning ...
og kan se - at jeg skal sætte "et flueben" ...

Men jeg har faktisk ikke fundet ud af - hvad det pointsystem går ud på ... og bliver faktisk lidt forvirret nu - idet jeg kan se, at der KUN et sted i "strengen" er markeret et sted - jeg kan sætte et flueben ... det er "oppe hos" Sidewave den 27. ... og så på mit eget indlæg nu ...

Hvorfor kan jeg ikke sætte "flueben" hos alle de andre - der har svaret mig ?

Undskyld, jeg ikke lige har forstået systemet ;-)

MVH
Karin
Avatar billede 220661 Ekspert
02. januar 2015 - 20:27 #11
Det er fordi du skriver tilbage i svar  i stedet for kommentar.

Den normale procedure herinde er at man (også dig) skriver i kommentar til løsningen er nået .

Når du har fået løsningen på dit problem, beder du så den/de hjælpere der har bidraget med hjælp om at lægge  svar. Kun  svar kan belønnes med point.
Du kan se i linket (#7) hvordan du giver point. Afkrydses flere svar deles point mellem hjælperne.

PS Dette er som du kan se også skrevet som kommentar
Avatar billede KarinMaria Nybegynder
02. januar 2015 - 21:54 #12
Hej Igen :-)
Jeg skal gøre mit bedste - for at gøre det rigtigt :-)

"alt det med de point" - er det bare "sådan et skulderklap" - for at have hjulpet en "anden" med at finde løsning på et edb-problem ?
Avatar billede 220661 Ekspert
02. januar 2015 - 23:47 #13
Ja det kan man måske godt kalde det. Man kan jo ikke bruge de point til andet end at stille spørgsmål herinde :-)