Avatar billede Antlars Novice
07. januar 2015 - 03:11 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Overførsel fra Iphone

Hej.
Jeg har lige købt ny bærbar PC til konen.
Her i Thailand kan man stadig købe PC med Windows 7 præinstalleret. Dvs. at det er en PC som fra fabriken oprindelig kom med Windows 8, men som de (forhandlerne) så selv nedgraderer til Windows 7. Derved bliver der samtidig lagt en hulens masse ekstra programmer ind. Endda nogle som umiddelbart ikke lader sig fjerne igen.
Derfor tog jeg beslutningen om at lægge nyt rent styresystem ind (Windows 7 Ultimate  SP 1).
Computeren er en Acer Aspire E 15  model: E5-511-P26G
Den er fuldt opdateret (204 opdateringer).

Der er bare én fejl. -Den genkender ikke hendes Iphone når den tilsluttes via USB kabel. -Alle andre USB-enheder genkender den udmærket og finder selv driver.

Iphone: Samsung Galaxy tab 3  model: SM.T311
Den pågældende model kan jeg ikke finde på Samsung´s hjemmeside, og derved evt. downloade en driver (regner med det er sådan én som mangler).
Jeg har også prøvet at køre "Slimdrivers" med den tilsluttet, men det hjælper heller ikke.
Ifølge "Slimdrivers" har jeg samtlige drivere inde samt opdateret.

På min egen computer (Windows 7 prof.) er der ingen problemer med at genkende Iphonen.
Avatar billede sonalias Seniormester
07. januar 2015 - 08:59 #1
*En Samsung er ikke en Iphone, en Iphone er Apples navn på deres smartphone :)
Jeg antager at det ikke direkte er en driver du skal have, men noget i stil med Samsung mobile suite eller lignende på computeren, mon ikke den så kan genkende den. Se evt http://www.samsung.com/dk/support/category/mobile/mobiledevice/smartphone Hvor du kan downloade "Samsung Kies"
Avatar billede Blandy Praktikant
07. januar 2015 - 09:32 #2
en samsung galaxy kan ikke være en iphone blot til info.

Iphone er et selvstændigt brand som er lavet af firmaet Appel.
Avatar billede Antlars Novice
08. januar 2015 - 03:06 #3
Lukker spørgsmålet.

Det hjalp heller ikke med "Samsung Kies". Efter download og opstart af det program skrev programmet også "No device connected".
Jeg opdagede endnu et problem: HDMI fungerer heller ikke til TV.
Så nu bruger jeg lidt tid til at prøve nyinstallation igen, evt. med andet program (Windows 7 prof., hvis det kan køre asiatisk sprog).

Takker for oplysning vedr. Iphone (det viser hvor lidt forstand man har på de nymodens "telefoner").