Avatar billede tobiasduus Nybegynder
10. januar 2015 - 17:39 Der er 1 kommentar

Min ctrl knap dobbeltklikker inde i spil, når jeg spiller.

Ja, som selve overskriften siger, så dobbeltklikker min ctrl knap, når jeg f.eks. spiller Counter Strike Gloable. Når jeg craucher, holder jeg jo Ctrl inde, og når jeg giver slip igen, står jeg op. Men af en eller anden underlig grund, så når jeg klikker på ctrl knapper, bliver jeg ved med at crauche, også selvom jeg giver slip for knappen. så er det først når jeg klikker en gang til, at jeg kan rejse mig igen.
Please, hvis der er nogle der har et svar på problemet, så sig til!
Eller hvis der er nogle, som tror de har, så også sig til! :)
Avatar billede tiger_dk Mester
10. januar 2015 - 19:40 #1
er det kun inde i Counter Strike det sker, eller er det ikke også i andre spil ? Nu tænker jeg på, om der kunne være noget galt med selve tasten. Par for at komme med et eksempel, hvad hvis du f.eks. er inde i word eller et andet skrive program og når du skal skrive ud, hvad sker der når du trykker Ctrl+P !

Nu spiller jeg ikke så meget Counter Strike, men hvad er crauche ?