Avatar billede sako308 Nybegynder
04. februar 2015 - 14:08 Der er 1 kommentar

Ustabil wifi-forbindelse

Min bærbare har i stigende grad svært ved at etablere kontakt til internettet og holde fast i forbindelsen.

Pc: Asus U32V
Styresystem: Windows 8.1

Ingen problem med forbindelse, når jeg sætter kabel i, men det er ikke en praktisk mulig løsning i længden.

Problemet opstår både hjemme, på arbejde og andre steder. Jeg har ved manglende forbindelse fra PC'en ikke haft problemer med forbindelsen fra smartphone eller iPad.

Signalstyrken står på fuld - så pc'en kan altså "se" det trådløse netværk, men der etableres ikke forbindelse. Jeg har forsøgt at opdatere drivers og kørt fejlretning på forbindelse og netværkskort - men uden effekt.

Det virker undertiden at genstarte pc'en - undertiden er det nødvendigt flere gange.

Nogle fif?
Avatar billede Blueeyez Mester
04. februar 2015 - 14:14 #1
Er der Bluetooth i din pc? Hvis så prøv at deaktivere det.
Ellers kan du prøve at hente de nyeste drivere og evt bios opdatering..