Avatar billede goofysite Nybegynder
09. februar 2015 - 20:07 Der er 1 kommentar

Touchscreen brugerflade til min bil

Hej,
Jeg er ved at lave et system til min bil, hvor jeg via en touchskærm (en CarPC) kører et program, der udfra hvad jeg trykker på, udsender signaler via serialportene til et par Arduinoer. Mit spørgsmpl er, hvilket program vil være bedst til at programere denne grafiske brugerflade?

Jeg forestiller mig et billede af bilen, hvor når man trykker på fx forlygten, tænder en LED stribe i lygten osv. Altså et sprog (eller program) hvor jeg kan programmere således at når jeg trykker på bestemte dele af et billede, sender den forskellige signaler. :-)
Avatar billede j4k0b Nybegynder
12. april 2015 - 14:50 #1
Hvad der er bedst er smag og behag. De forskellige frameworks har forskellige paradigmer.

Mange vælge Qt fordi det er understøttet på mange platforme.