Avatar billede brianmilan Juniormester
13. februar 2015 - 21:04 Der er 3 kommentarer

Play To komando i PHP.

Hej.

Kan man godt "flette" Play To kommandoen ind i PHP, så jeg kunne afspille mine feriefilm via min hjemmeside ved at lave et link som peger ned på min WDTV Live Boks eks.
<embed src=\\WDTVLIVE\Film2\Feriefilm\Mallorca_2014.mkv width="1920" height="804">

Venlig hilsen
Brian.
Avatar billede expnet Seniormester
13. februar 2015 - 21:22 #1
nej ikke sådan som du skriver det der..

\\WDTVLIVE\ er en netværks sti og kan kun ses local hjemme ved sig

men hvis boksen kan indstiles til at ses fra nette hvor man så skal indtaste din ip som du kan se når du går på nettet (http://myip.dk).

du skal nok regne med du skal åben en eller flere porte til det bliver muligt
Avatar billede brianmilan Juniormester
14. februar 2015 - 09:50 #2
Hej Expnet.

Jeg fik ikke skrevet at, jeg kun køre min hjemmeside som localhost, jeg har den ikke ude internettet. Tror du godt at det kan lade sig gøre?

Venlig hilsen
Brian.
Avatar billede majbom Novice
14. februar 2015 - 21:09 #3
Muligvis, men det har intet med PHP at gøre, hvis det blot er et embed-tab i din HTML-kode