Avatar billede cyberspace Nybegynder
06. marts 2015 - 15:05 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

usb 3 til usb 2 konverter stik

jeg har en harddisk der kører usb 3 som kan tilsluttes min ene pc men de 2 andre pc'er har kun usb2  porte

søger derfor en konverter/omformer der kan gøre at jeg kan tilslutte min usb 3 harddisk  til usb 2 porte på de 2 andre maskiner
Avatar billede michael_stim Ekspert
06. marts 2015 - 15:38 #1
http://www.av-cables.dk/usb-3-0-adapter-kabel/

Findes det ikke hos AV findes det ikke ;-)
Avatar billede claes57 Ekspert
06. marts 2015 - 20:15 #2
de er stik-kompatible - men vil kører langsommere. Typisk kommer der en besked om, at du kan kører hurtigere ved at sætte enheden i en usb3-port - men hvis du ikke har det på den pc, så lev med den langsommere hastighed.
På stationære kan du sætte et pci-kort i med ekstra usb3-porte, fx http://www.av-cables.dk/USB-PCI-Express-kort/usb-3-0-pci-express-kort-2-vejs.html
Du kan ikke få dine usb2 porte til at køre med usb3 hastighed - lev med det.
Avatar billede michael_stim Ekspert
07. marts 2015 - 11:14 #3
Jeg tænkte på stikket på bundkortet.
Avatar billede cyberspace Nybegynder
08. marts 2015 - 14:19 #4
claes57>> jeg har et sådanne usb3 kort i min stationære de andre maskiner er bærbar og medie center så der kan det ikke rigtig lade sig gøre

hey michael læg et svar og der er point
Avatar billede michael_stim Ekspert
09. marts 2015 - 07:57 #5
Ellers tak, samler ikke på point. Läg selv et svar og accepter dit eget svar, så spörgsmålet lukkes.
Avatar billede cyberspace Nybegynder
10. marts 2015 - 17:45 #6
svar