Avatar billede heyn Nybegynder
10. marts 2015 - 14:41 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Hvordan kører netværk via værtens serielle port

Hej Eksperter

Jeg er mildest talt ikke perfekt i Linux (Ubuntu).

Nu er jeg løbet ud i et problem hvor jeg skal have min betalingsterminal til at forbinde til NETS via USB-porten på kasseapparatet, hvor der tidligere var en netværksforbindelse direkte fra terminalen.

Hvordan løser man det problem således at kreditkortterminalen kan kontakte NETS og omvendt via USB stikket på kasseapparatet, og stadig overføre data direkte mellem kasseapparat og kreditkortterminal via samme USB port.

Venligst Christian
Avatar billede heyn Nybegynder
11. marts 2015 - 00:19 #1
Altså at kreditkortterminalen kører netværk via kasseapparatets USB port
Avatar billede heyn Nybegynder
18. marts 2015 - 17:22 #2
Nå - Ingen kan svare så jeg lukker