Avatar billede pafpaf Novice
15. april 2015 - 17:14 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

skærm er ulden efter genoprettelse

Hej. Har en HP dv7-3124 der ifølge hpsupportsidrn er født med ati-radeon skærm kort. Alt har fungeret godt indtil forleden hvor pc blot låste, endte med jeg gen installerede win 8.1. Alt virker igen undtagen skærmen der er ulden. Har via enheds håndtering fjernet driver. Ifølge DivX sidder det ikke ati men et Windows basis-skærmkort i! Har hentet rigtige amdcatalyst fra HP support,men intet hjælper. Er kortet stået af?
Avatar billede 220661 Ekspert
15. april 2015 - 18:14 #1
Prøv at kigge om der i Windows update under valgfrie opdateringer kan være en driver at hente?
Avatar billede pafpaf Novice
14. juli 2015 - 07:32 #2
HarHopgivet
Avatar billede 220661 Ekspert
14. juli 2015 - 16:11 #3
Ok