Avatar billede ahmadsaleh Nybegynder
08. maj 2015 - 18:07 Der er 4 kommentarer

TV udbyder til digital tv

Hej jeg har brug for hjælp til at finde en udbyder af TV til mit hjem.

Har tjekket hos de store selskaber og ingen levere til min adresse.

Tidligere fik jeg kabel-tv gennem boligforeningen, men foreningen har desværre annuleret aftalen. Og kan ikke finde ud af hvilken udbyder de samarbejdede med og kan ikke finde en kabel-tv udbyder. Hvad gør jeg?
Avatar billede claes57 Ekspert
08. maj 2015 - 18:23 #1
hvis forening har annuleret aftalen, så har de nok lavet en ny. De vil da ikke bare lukke for tv til hele foreningen uden at stille et alternativ frem.
Snak med foreningen. Ellers se, om du har telefonstik på væg, så du kan få signal den vej, eller tjek forening om parabol er lovligt.
Avatar billede NetGuru87 Praktikant
09. maj 2015 - 17:44 #2
Hvad er din adresse ( du kan bare lade være med at nævne husnummer) - så kan vi evt. tjekke hos de udbydere vi har i tankerne inden at vi smider dig et link :-)

Alternativt er det måske på tide at droppe kabel-tv og få noget netflix, tv2 play eller noget andet TV on demand ;-)
Avatar billede ahmadsaleh Nybegynder
10. maj 2015 - 00:59 #3
Jeg bor på meinungsgade 2200 KBH :)

Ja synes også det underligt vi ikke længere har noget som helst tv.

Og jeg ville gerne overveje dine forslag men problemet er nok bare at så skal man bruge 2 fjernbetjeninger og smarttv'et bliver i det hele taget ubrugbart, da du nu køber en box til tv'et med funktionerne. I det hele taget ikke noget der falder i min smag :)
Avatar billede larsini Seniormester
11. maj 2015 - 08:43 #4
for nogle år siden droppede jeg kabel-tv og købte en digital tallerken-antenne til ca 400 kr så kan vi se alle danske og svenske public service kanaler - dog ikke tv2, men det er et "tab" der passer mig rigtig godt  ;-)