Avatar billede nyegaard84 Nybegynder
21. maj 2015 - 09:18 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Jeg er løbet tør for LAN porte

Lige et hurtigt rookie spørgsmål

Jeg er løbet tør for LAN porte i min trådløse router!

Hvad gør jeg, der er smartest!?

Køber jeg en ny trådløs router med flere end 4 porte (Syntes de er umulige at finde, og de koster en halv arm!)

Eller er det noget med at jeg kan købe en switch, som jeg så kan bruge til alle mine kablede ting!?

Eller er der et 3. alternativ som er endnu bedre!?

Jeg vil vildt gerne have produktlinks til prisbevidste forslag til mit lille hjemmenetværk (Læs: Ikke de store industrimodeller), og hvis muligt gerne fra Proshop, da de ligger tæt på hvor jeg bor!

På forhånd tak
Avatar billede OliverNielsen Nybegynder
21. maj 2015 - 09:25 #1
Helt klart en switch.

https://www.av-cables.dk/netvaerks-switch/?sortering=salg

Tag en 10/100/1000 så du kørende!
Avatar billede oy-bsj Nybegynder
21. maj 2015 - 09:31 #2
Hej

Du sætter bare et kabel imellem en af de 4 udgange på din router og én af indgangene på en switch

F.eks. en af disse :

5 Porte

http://www.proshop.dk/Netvaerk-switch/D-Link-DGS-1005D-5-Port-GLAN-switch-2041173.html

8 porte

http://www.proshop.dk/Netvaerk-switch/D-Link-DGS-108-8-Port-GLAN-Switch-2330940.html

Mvh.
Brian S Jensen
Avatar billede nyegaard84 Nybegynder
21. maj 2015 - 09:44 #3
Hej Brian.

Det var ligepræcis det jeg skulle have bekræftet!

Så 1000 tak for det.

Det er bare ved at være et par dage siden jeg ownede Quake 2, så jeg kom i tvivl om mine støvede IT skills, stadig havde lidt at sige!

Så skriv lige et svar, og pointene er dine!
Avatar billede oy-bsj Nybegynder
21. maj 2015 - 09:56 #4
Hej

Super - glad for at du kunne bruge svaret :-)

Mvh.
Brian S Jensen