Avatar billede 4zaken Novice
09. juni 2015 - 10:42 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Designe visningen af JavaScript

Hej Eksperter,

Jeg har brugt følgende plugin for at vise Google Kalender på min side;
http://www.jqueryscript.net/social-media/jQuery-Plugin-To-Display-Google-Calendar-Feeds-On-Your-Website.html

Det hele virker og jeg har fået ændret, således at tid og sted vises, som jeg vil have det (selvom jeg må bruge description til tid fordi jeg ikke forstår at udtage start OG slut tid fra Google).

Problemet er at designet er meget, MEGET kedeligt. Jeg tror det er min øvrige CSS der laver det kedeligt, men jeg kan ikke finde en måde at ændre det på.

Skrifttype m.m. har jeg ændret i selve Jscript filen, hvor jeg har indsat det før den printer noget som helst.

Er der nogen "nem" måde at gøre mit design pænere på? Det er til en informationsskærm, hvor der skal køre kalender samt evt. nyheder.

Link til siden:
http://jjeppesen.dk/aftc/infoscreen/
Avatar billede keysersoze Guru
09. juni 2015 - 14:57 #1
Det er generelt en dårlig idé at ændre udseende gennem din javascript-fil - udseende hører til i din css. Det der bliver skrevet ud har alle klasser på sig - så alt du skal gøre er at tilføje disse klasser i din css med tilhørende styles.
Avatar billede 4zaken Novice
18. juni 2015 - 08:14 #2
Tak for hjælpen keysersoze, jeg fik fuld hjælp andet sted så jeg lukker.