Avatar billede Ups50 Novice
22. juni 2015 - 08:40 Der er 1 løsning

Bruge en celles værdi til at finde område

Hej
Jeg ønsker at bruge værdien fra en celle fx lop_A indlejret i et L-opslag.
Hvis jeg skriver "lop_A" som navn på matrix fungere L-opslaget fint, men bruge jeg en celle som reference, kan jeg ikke få det til at fungere.
Det jeg ønsker er:
Et L-opslag der først kigger på hvilken ugedag, derefter hvilken norm en medarbejder er ansat under. Jeg har lavet formlen med HVIS (HVIS(A1="A";lop_A;HVIS(A1="B";lop_B osv men jeg kan ikke forstå at jeg ikke kan læse i A1 hvad der står i cellen, og dermed referere til et navngivet område
mvh
UPS
Avatar billede Ups50 Novice
07. juli 2015 - 08:13 #1
Det ser ikke ud til at der er forslag til en løsning, så jeg lukker spørgsmålet