Avatar billede Jannickhess Professor
25. juli 2015 - 22:07 Der er 12 kommentarer og
1 løsning

Banner til Nonprofit hjemmeside... evt til Facebook delinger

Jeg vil gerne være med til at gøre en forskel, for de børn der blev udsat for overfald pga. en Bande stjal 30,000 kroner

Jeg søger efter nogen, der Gratis vil lave et Banner som kan bruges til at samle penge ind med via Facebook

Der kan evt. stå
Hjælp Børnene gennem Dinnødhjælp
Via Mobilepay +45 27212434

Eller en anden tekst du syntes er mere passende..

Håber nogen vil Hjælpe med et banner..

Læg evt. dette banner på www.gratisupload.dk

Hvis i vil have point giver jeg 200 point

Jeg og andre, skal have ret til at bruge Banneret, uden nogen betaling

Håber på hjælp

Tak
Avatar billede store-morten Ekspert
25. juli 2015 - 23:38 #1
Avatar billede nopsen Ekspert
26. juli 2015 - 19:14 #2
hvad med et banner hvor der står:

Husk at følge op på dine gamle spørgsmål!
Avatar billede guldhammer72 Novice
02. august 2015 - 11:22 #3
eller klap gællerne i, eller fis et andet sted hen Nopsen.
Avatar billede 220661 Ekspert
02. august 2015 - 18:53 #4
#3 indlæg 2 er jo ikke andet end en opfølgning på det første indlæg, og nogle gange er man nødt til at forklare det på en enden måde der måske virker bedre. Du har selv nu 1500 point udestående, og det var måske på tide du selv fik ryddet op i dine egne spørgsmål. Dette indlæg skal ikke opfattes nedladende, men holder man styr på dine egne spørgsmål og får givet de point der skal gives, så får man mere  hjælp bagefter.Får man ingen løsninger lukker man blot selv spørgsmålet. Længere er den ikke.
Fortsat god dag :-)
Avatar billede guldhammer72 Novice
02. august 2015 - 19:08 #5
Er #2 ansat som administrator,
for ellers skal han ikke blande sig i hvor mange tråde andre har åbne.
Avatar billede 220661 Ekspert
02. august 2015 - 19:27 #6
Nej det er hsn så vidt jeg ved ikke. Pointen i de to indlæg er blot det jeg har forklaret i det sidste indlæg.
Skal vi så ikke lade den ligge der?
Avatar billede guldhammer72 Novice
02. august 2015 - 19:32 #7
#6

Du bestemmer selv hvad du gør,
ligesom jeg gør.

Jeg syntes bare ikke det er andre brugeres job at spille admin.
Avatar billede nopsen Ekspert
02. august 2015 - 19:54 #8
guldhammer72:
jeg gør blot som mange andre faste brugere/hjælpere herinde, nemlig at gøre opmærksom på at det ikke er sjovt at bruge tid og energi på folk, som ikke vender tilbage til den hjælp de har fået, hvilket gør at deres mulighed for at få hjælp bliver begrænset.
det er den slags som ødelægger eksperten.dk og med dine 1500 udestående point, hører du åbenbart selv til denne kedelige kategori af brugere herinde.
hvis du havde vist at du følger op på dine egne spørgsmål, havde du højst sandsynligt allerede fået hjælp til dit logo her

http://www.eksperten.dk/spm/1005093#reply_8189720

at du vælger at betragte det som et angreb, er jo bare sørgeligt.
Avatar billede 220661 Ekspert
02. august 2015 - 23:08 #9
#8 Jeg er helt enig i dine synspunkter.
Jeg af melder tråden her nu.
Avatar billede Jannickhess Professor
14. august 2015 - 22:42 #10
Hejsa Nopsen,

Jeg har ikke skældt nogen ud ang Logo det var, mig der fik besked på at lukke de ? jeg havde åbent..

Jeg er den oprentlige spørger.

JH
Avatar billede nopsen Ekspert
14. august 2015 - 22:57 #11
jeg har kommenteret på guldhammer72, så forstår ikke hvad du mener med at du sku ha skældt ud, det har jeg ikke nævnt noget om.
Avatar billede Jannickhess Professor
17. august 2015 - 18:59 #12
#2
Det er fint, nok at du skriver som i #2 - det føler jeg IKKE som et angreb naturligvis er det min egen skyld, hvis jeg ikke lige for lukket eller selv svaret på Spørgsmål

Jeg skal se at gøre de bedre fremover,

Tak nopsen

Hilsen spørgejørgen_15

Jeg lukker så nu
Avatar billede Jannickhess Professor
17. august 2015 - 19:03 #13
Der var bare to af jer der lige kom op at toppes en smule,
Jeg forstår godt reglerne

Ha det godt alle sammen