Avatar billede kimeast Juniormester
15. august 2015 - 18:38 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

Win7 aut. opdatring søger i een uendelighed

Hej alle.
Har igen re-installeret win7 til fabriks-tilstanden. Har 4 diske, der kører fint, og win7 starter fint derefter mv..

Så er det man gerne vil have en del opdateringer, og vælger, som gjort før, opdatering. Man starter med at installere et lille program, og derefter prøver den så at søge efter opdateringer. Og efter 1 time søger den endnu. Ingen fejl, den søger bare i én uendelighed.

Den har virket før, og jeg har brugt FIX IT, ret mange gange snart, men den VIL ikke komme videre.

(har re-installeret ret mange gange efterhånden, kan det drille??)
Avatar billede 220661 Ekspert
16. august 2015 - 08:46 #1
Hvis du har internet forbindelse, kunne du prøve at hente denne:
http://www.tweaking.com/content/page/windows_repair_all_in_one.html
Den skulle have værktøjer til at reparere windows update hvis der er noget der halter der.
Avatar billede kimeast Juniormester
16. august 2015 - 15:33 #2
Fint forsøg. - Det programmet gør, er at scanne hele disken for fejl og mangler mv. - Og den finder selvfølgelig mange fejl, selv på en ny-installeret disk...  huh - Vil jeg reparere, koster det ved kasse 1  -- YEAH --  Så jeg må vide, og finde ud af noget andet  :)
Avatar billede 220661 Ekspert
16. august 2015 - 18:30 #3
Nå ok.
Midt på denne side her: http://windows.microsoft.com/da-dk/windows/troubleshoot-problems-installing-updates#1TC=windows-8

skulle der være et program der virker på både Windows 7 og også begge windows 8 hvis du trykker på "Windows Update"
Det skulle være denne tool: http://go.microsoft.com/?linkid=9830262
Kan den hjælpe dig?
Avatar billede kimeast Juniormester
17. august 2015 - 04:12 #4
Og det prøvede jeg så...  Forslagene kan ikke bruges, der er i programmet, f.eks at gå tilbage i tiden men det er en ny-installation, så det er vist svært. - (Og det er stadig win7 det handler om). - Sidste mulighed er at det er bios der spærrer, fordi den tror jeg har en uægte windows, fordi jeg har gen-installeret en del gange snart. Hjælper det ikke, opgiver jeg og bruger den anden maskine jeg har, der har win10.
Avatar billede 220661 Ekspert
17. august 2015 - 16:06 #5
Er det pro versionen af tweaking Com Windows repair du har hentet?

Som jeg læser denne side skulle den være gratis at bruge for private.

http://www.tweaking.com/content/page/windows_repair_all_in_one.html
Avatar billede kimeast Juniormester
17. august 2015 - 21:28 #6
Det der program der finder fejl i up date, kender jeg, og har kørt en masse gange. Den retter nogle fejl, men intet hjælper. Den søger og søger, der kommer ingen fejl, den prøver bare, konstant.. Og det lader jeg dan så bare gøre, mens jeg spiller nogle spil, og andet på pc.. Den vågner vel op engang..
Avatar billede kimeast Juniormester
18. august 2015 - 00:44 #7
Gir op. Virus er der intet af.. Men "noget" spærrer. - Kan se, at min key på den label der er på pc'en, IKKE er den samme key som den er står i kontrolpanel-system. Underligt...
Avatar billede kimeast Juniormester
18. august 2015 - 02:55 #8
Endelig fandt den 225 opdateringer, efter flere timers søgning. - Og jeg valgte så 1 opdatering ud af de mange. - Igen problemer, den prøver at hente den ene, men det tar evindelig tid.. Hmm.. Ved at win7 er langsom ang opdateringer, men synes nu dette er lidt i overkanten. Men jeg må bruge den tid det tar, og skal ikke nyde noget af en ny re-installation mere ...  Lukker sagen..  Tak for til  alle der hjalp...
Avatar billede 220661 Ekspert
18. august 2015 - 15:42 #9
Velbekomme.
Avatar billede kimeast Juniormester
21. august 2015 - 00:39 #10
Har opgivet den stationære HP pc'er. Har en anden, en MEDION, der har win10, helt uden problemer. Men den gamle HD ryger ud...
Har installeret win8 på den, samme problem, så det er maskinen der er noget i vejen med....