Avatar billede Slettet bruger
30. august 2015 - 11:52 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Hvordan fjernes browsersfeedback.com bedst?

På min Windows 7 har har fået en popup i Chrome der siger 'tillykke - du har vundet' og så videre. Den ser ud til at komme fra browsersfeedback.com.

På nettet er der mange opskrifter til at fjerne browsersfeedback. Men jeg kan ikke finde den Chrome-udvidelse, der skulle være årsag til problemet.

Er det måske AdBlockPlus, jeg skal smide ud?

Hvordan kommer jeg bedst af med browsersfeedback.com?
Avatar billede claes57 Ekspert
30. august 2015 - 12:09 #1
Avatar billede 220661 Ekspert
30. august 2015 - 12:44 #2
Enig i #1
Du må ikke fjerne AdblockPlus. Den beskytter dig jo mod at trykke på ting der ellers vil poppe op i fjæset på dig. Så den vil jeg ikke anbefale du fjerner.
30. august 2015 - 20:42 #3
Enig :-)

Prøv at hente AdwCleaner her:
http://www.bleepingcomputer.com/download/adwcleaner/dl/125/
(Der går lige 5 sek før du skal trykke på gem)
Start programmet, og når det er startet trykker du på [Scan]
Pc scannes, og ved endt scanning skal du trykke på [Clean].
Og derefter (automatisk) genstart...
Tilbage fra genstart kommer en log, som du gerne må kopiere herind.
Avatar billede Slettet bruger
31. august 2015 - 08:51 #4
Jeg prøvede at følge claes57. Det vil sige, først adwarecleaner og derpå malwarebytes og har ikke set noget til problemet siden. Hvis claes57 lægger et svar, er der point.
Avatar billede 220661 Ekspert
31. august 2015 - 16:21 #5
#4 Lige præcis. De 2 programmer sammen med CCleaner klarer mange småproblemer.
Godt du fik det løst :-)
Avatar billede claes57 Ekspert
31. august 2015 - 16:40 #6
Bare luk selv, men tak for budet.
Avatar billede Slettet bruger
31. august 2015 - 18:51 #7
OK, jeg lukker i morgen. Hvis karise_larry eller 220661 ønsker nogen af pointene, kan I nå at lægge et svar
Avatar billede 220661 Ekspert
31. august 2015 - 22:32 #8
Springer over. Claes57 kom med løsningen.
Avatar billede Slettet bruger
14. september 2015 - 12:42 #9
Lukker