Avatar billede IICIi Novice
09. september 2015 - 09:44 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

Windows 7 update søger efter opdateringer og kommer ikke videre

Har geninstalleret windows 7 med HP recovery harddisken der ligger i bærbaren, derefter når man starter win 7 update og køre updaten, står den med skærmen og søger evindelig, det bliver den ved med uden at stoppe. Har prøvet at geninstallere 2 andre Win 7 på bærbaren, hvor de er blevet formateret begge gange, der gør win update det samme.

Bærbaren er koblet til nettet med kabel. Jeg har opdateret Bios til bærbaren, men det hjalp heller ikke. Nogen der ved hvordan man får win 7 update til at virke igen.

HP Bærbaren hedder Pavilion dv6-1419eo
Avatar billede FinnRasmussen Ekspert
09. september 2015 - 10:58 #1
Er det ikke bare et spørgsmål om tid?
Efter en geninstallering af Windows 7 er der flere end 200 opdateringer. Det hjælper ikke at have en hurtig forbindelse. De første par dage efter udgivelsen af de månedlige opdateringer er der pres på Microsofts servere.
Tirsdag aften tog det en evighed, fra jeg klikkede på "Søg efter opdateringer" til den havde fundet de aktuelle 15 stk.
Jeg tør slet ikke tænke på, hvor længe den vil være om at registrere, at der er over 200 tilgængelige opdateringer.
Avatar billede Slettet bruger
09. september 2015 - 11:32 #2
Prøv at nulstille update.
https://support.microsoft.com/da-dk/kb/971058

Ved du om BITS kører.
http://i.imgur.com/X9HyfFK.png
Avatar billede IICIi Novice
09. september 2015 - 18:09 #3
#2 Har lige kigget på BITS, ved Starttype står der "Automatisk (forsinket start)". Mener der ved Status stod "startet" før jeg nulstillede med "Fix it" i dit link.

Jeg har sat Win update til at søge igen, forhåbentligt finder den nogen opdateringer denne gang
Avatar billede IICIi Novice
09. september 2015 - 18:20 #4
Har kigget på BITS igen, nu står der ved Status "startet", som der vist også gjorde før jeg kørte "Fix it"..
Avatar billede IICIi Novice
09. september 2015 - 20:34 #5
Win update installere opdateringer nu, noget tyder på det virker. I må lige ligge et svar til point
Avatar billede FinnRasmussen Ekspert
09. september 2015 - 21:03 #6
Point til pixxel
Avatar billede Slettet bruger
09. september 2015 - 22:08 #7
svar
Avatar billede Benoras Praktikant
19. oktober 2016 - 13:25 #8
Hvad er og hvor finder man BITS
Avatar billede Slettet bruger
20. oktober 2016 - 10:25 #9
#8 normalt opretter man sin egen tråd - hvis man har et problem.
Avatar billede Amiet Praktikant
16. april 2018 - 12:54 #10
After that you have to consist of the password of your Edward Jones online account.    https://edwardjoneslogin.org/    Enter your Edward Jones online account Individual ID at this empty choice Log In.
Avatar billede Amiet Praktikant
16. april 2018 - 12:55 #11
After that you have to consist of the password of your Edward Jones online account. https://edwardjoneslogin.org/ Enter your Edward Jones online account Individual ID at this empty choice Log In.