Avatar billede benneharli Juniormester
16. september 2015 - 18:04 Der er 1 løsning

Kør kommando efter uninstall

Jeg har lavet et program som åbner en specifik filtype. I installationspakken har jeg tilføjet reg nøgler således at disse filer efter installation får et ikon og så at de åbner med mit program når man dobbeltklikker på dem. Jeg har sat installationspakken til at fjerne disse reg entries under afinstallation.

Så hele den del er fin, men efter afinstallation har filerne stadig ikonet eftersom det ligger i icon cache som først tømmes efter reboot. Jeg har kommandoen jeg skal køre for at lave en icon refresh, men hvordan får jeg afinstallation til at køre dette? Antager jeg skal lægge noget til i custom actions.
Avatar billede benneharli Juniormester
01. oktober 2015 - 10:07 #1
Intet svar - lukker