Avatar billede Steffen Novice
23. juni 2022 - 15:59 Der er 4 kommentarer

Websitet's application pool er slukket pt

Jeg prøver at tilgå mao.gst.dk men får følgende fejl.

Du har ramt webserveren gst-mao-01t's forside :
Websitet's application pool er slukket pt.
Eller også mangler der konfiguration i firewall eller andet for at du rammer det korrekte website.

Hvordan tænder jeg applicattion pool igen?

Vh. Steffen.
Avatar billede arne_v Ekspert
23. juni 2022 - 16:15 #1
Er det dit web site?

Hvis ikke kan du ikke gøre noget. Det skal gøres på serveren.
Avatar billede Steffen Novice
23. juni 2022 - 16:18 #2
Det er ikke mit website. Men alle andre maskiner på kontoret, så kører over samme server kan godt uden problemer. Det er kun denne ene maskine, der har problemer.
Avatar billede arne_v Ekspert
23. juni 2022 - 16:34 #3
Det er ikke jeres server men de andre på kontoreret kan godt tilgå det web site men din PC kan ikke?

Det lyder som om I connecter til forskellige servere. DNS cache problem måske.
Avatar billede Emard Icie Praktikant
24. juni 2022 - 10:18 #4
Hvis du tilgår https://blockpost.onl, har du ikke dette problem.