Avatar billede coolekim Nybegynder
20. september 2015 - 00:14 Der er 2 kommentarer

utorrent

hej har formateret min bærbar så den er så god som ny men nu kan jeg ikke downloade utorrent nogen der ved hvad det kan skylles
Avatar billede 220661 Ekspert
20. september 2015 - 11:05 #1
Ikke helt sikker, men nu når du har formateret og kommet tilbage på en grundindstillet pc, er der måske filtre i browseren der lukker ned for download af disse programmer. Så måske er det sikkerhed på browser du skal justere på.
Avatar billede coolekim Nybegynder
20. september 2015 - 12:24 #2
det forstår jeg ikke for sidste gang jeg formateret den var der ingen problemer