Avatar billede cyberspace Nybegynder
20. september 2015 - 20:55 Der er 1 kommentar og
1 løsning

forlænget weekend i ferie hytte/lejlighed godt tilbud søges

Hej experter vi er nogle gamle venner. Det søger en hytte/ferie lejlighed til en forlænget weekend  2-3 personer torsdag - lørdag/søndag område Jylland eller evt. Fyn

Behøves ikke at være super fancy bare hyggeligt  og lidt hyggelig by/natur.... I området
Budget 1000-1500 kr samlet evt 2000 kr.
Avatar billede cyberspace Nybegynder
23. september 2015 - 09:50 #1
😒 nul respons
Avatar billede Kryltoppen Praktikant
01. juni 2018 - 14:59 #2
Hej cyberspace

Hvis du søger en lækker feriebolig på permanent basis, det kunne både være en ferielejlighed eller et  feriehus, så vil jeg anbefale dig at tjekke http://www.21-5.dk/. Deres koncept er helt unikt. Man er 21 familier som deles om 5 forskellige ferieboliger. Det vil sige du bliver medejer af de 5 ferieboliger.

Det er ikke alle som kender til konceptet, men det giver muligheder man ikke troede man havde. Fordelen er også du har 5 forskellige ferieboliger og vælge i mellem. I stedet for du er tvunget til at tage det samme sted hvert år. 21-5 har ferieboliger i Sydspanien, Sydfrankrig, Mallorca, Toscana og mange flere steder. Det kunne være det var interessant.