Avatar billede Filholm Seniormester
22. september 2015 - 23:52 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Automatisk baggrundsfarve i celler

Hej.

Jeg har et problem, som jeg meget gerne vil have hjælp til.
Det er vedrørende baggrundsfarven i celler.

Det er meget svært, at skrive med tekst hvad der er problemet og hvad det er jeg gerne vil have Excel til at gøre.

Derfor har jeg lavet en video, som jeg har lagt på youtube, hvor jeg forklarer hvad det er, der er i regnearket og hvad det er jeg har problemer med.

Jeg håber, at I vil tage jer tid til at kigge på det og forhåbentlig er der en, der kan hjælpe mig.

Link:
https://www.youtube.com/watch?v=LViFjFlhphA&feature=youtu.be

På forhånd mange tak for hjælpen.
Avatar billede xl-Enthusiast Ekspert
23. september 2015 - 06:51 #1
Kan du ikke uploade din fil til:

http://www.gratisupload.dk/

Vis eksempler på ønskede resultater.
Avatar billede Filholm Seniormester
23. september 2015 - 12:32 #2
Øh, ønskede resultater - jeg forklarer jo i videoen hvad det er jeg gerne vil have regnearket til.

Jeg vil gerne at cellernes (i tabellen med drengenavnene) farve fortsat skifter når jeg ændrer værdien i cellen under navnene (C3:J3), det gør de nu. Men når jeg indtaster en værdi i en grøn celle, forsvinder farven - den må meget gerne blive ved med at være grøn.

Regnearket er uploadet til:
http://www.gratisupload.dk/f/8tor7pstai/

Håber det hjælper.
Avatar billede xl-Enthusiast Ekspert
23. september 2015 - 13:27 #3
Avatar billede Filholm Seniormester
23. september 2015 - 16:32 #4
YES !!!

Mange tak.
Avatar billede xl-Enthusiast Ekspert
24. september 2015 - 01:37 #5
OK.