Avatar billede Bordeaux Juniormester
24. september 2015 - 12:55 Der er 5 kommentarer

Tastatur knapper virker kun i perioder

Goddag, nogle gange gider mine y,u,h,j,n knapper ikke at virke når jeg trykker på dem, (men de kommer efter ca, et sekund når jeg holder dem nede), andre gange virker de perfekt.
Tænkte det evt. kunne være snavs under keyboardet, men det undrer mig at det enten er ingen af dem eller dem alle der virker på engang.
Nogle der har en forklaring ?
Avatar billede claes57 Ekspert
24. september 2015 - 15:19 #1
en dårlig forbindelse (lodning eller knæk) lige der på tastaturets printplade. Det bliver ikke bedre, så udskift.
Avatar billede Bordeaux Juniormester
25. september 2015 - 12:35 #2
Ah ok, nok nemmere sagt end gjort at udskifte det på en bærbar :D
Avatar billede 220661 Ekspert
25. september 2015 - 12:42 #3
Ikke nødvendigvis. Nogle er bare klikket ned og sidder med et fladkabel på bundkortet. I disse tilfælde tager det max 5 minutter at skifte.
Hvilken pc har du?
Avatar billede claes57 Ekspert
25. september 2015 - 12:55 #4
Typisk er der også videoinstruktion på youtube. Søg på modelnavn og replace keyboard.
Avatar billede Bordeaux Juniormester
25. september 2015 - 16:28 #5
Asus N76V
Kan købe tastaturet her http://shop.notebookonline.dk/display/asus/asus-n76v/model.aspx

Tak for hjælpen