Avatar billede Slettet bruger
03. oktober 2015 - 17:55 Der er 4 kommentarer

Billeder på sin Wordpress side

Hej Eksperter

Jeg har oprettet en localhost hjemmeside med XAMPP.

Jeg har brug for at kunne ligge billeder ind, men det kan jeg ikke begrund af at hjemmesiden ligger på min egen computer.

Jeg tror at jeg skal ligge billedet ind i en mappe, men jeg ved ikke hvor.. :-/

Nogen som kan hjælpe?
Avatar billede aphandersen Juniormester
03. oktober 2015 - 19:24 #1
Hvis du har en Wordpress installation på denne localhost, så skal du jo bare lave et nyt indlæg eller side og vælge "Indsæt media". Så vælger du upload og uploader dem til serveren.
Avatar billede NetGuru87 Praktikant
04. oktober 2015 - 12:26 #2
Ja - som Peddi siger, så burde du kunne lægge billeder ind lige som var det på et rigtigt webhotel. Er lidt i tvivl om dette kan virke, men du kan også prøve at lægge billderne direte i din image folder på i htdocs mappen og så se om de dukker op under medier i WP :-)
Avatar billede Slettet bruger
04. oktober 2015 - 14:35 #3
Hej
Når jeg vil indsætte et medie skriver den følgende:

"Kan ikke oprette mappen wp-content/uploads/2015/10. Er modermappen skrivbar for serveren?"
Avatar billede Slettet bruger
07. oktober 2015 - 17:23 #4
Igen der kan hjælpe?