Avatar billede mm100 Nybegynder
05. oktober 2015 - 21:25 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Miele opvaskemaskine starter ikke og blinker.

Hej Allesammen,

Jeg har købt en Miele G 4100 SCU, den fungerede der hvor den var installeret før, men da jeg kommer hjem og tilslutter den:
1: 230 V stik med jord
2: fraløbsslangen bliver tilsluttet afløb til faldstammen
3: Tilløbet med en elektrisk kontrol af en art bliver sat til en kold hane (den er naturligvis tændt, det er kontrolleret).
Når jeg så tænder maskinen for at køre en vask, så lyder det ikke som om den tager vand ind og alle tre af de øverste lamper blinker.

Er der nogen der har et forslag til hvad der kan gøres?

Mvh

MM100
Avatar billede finb Ekspert
06. oktober 2015 - 14:37 #1
Er alle tilløb/fraløb/afløb rene og tomme ?
Avatar billede finb Ekspert
06. oktober 2015 - 14:37 #2
Er alle tilløb/fraløb/afløb rene og tomme ?
Avatar billede mm100 Nybegynder
06. oktober 2015 - 14:45 #3
Ja, desværre. Jeg tror at det er Aquastoppet der er gået sig en tur. Men tak for forespørgslen.
Avatar billede pgh71 Mester
07. oktober 2015 - 16:45 #4
Hvis du har kørt opvaskeren på en sækkevogn kommer man let til at give bunden et lille tryk opad og det medfører at Aqua stoppet bliver udløst.
Læg maskinen på venstre side, skru bunden af (4stk.tox20) og ret bundpladen op.
pgh71