Avatar billede Mojo_dk Novice
13. oktober 2015 - 12:06 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Second screen, avanceret ?

Hej

Jeg søger et professionelt program der kan vise vise videoer og billeder på en projektor fra min computer, uden at folk ser hvad jeg laver på computeren, og når jeg skal åbne en video, så trykker jeg play fra min skærm og den kommer auto på projektoren og lukker efter slut? nogen ide ?
Avatar billede lha77 Nybegynder
13. oktober 2015 - 12:35 #1
Istedet for at benytte "Dubleret skærme" når du har projekteren tilsluttet, så kan du vel bruge "udvidet" på den måde skal du "trække" tingene op på projekteren som var det et anden skærm.

På den måde kan du selv administrere hvad du vil have op på skærmen, og de kan ikke se hvad du lave på din "lokale" skærm.
Avatar billede Mojo_dk Novice
13. oktober 2015 - 17:14 #2
Ja det ved jeg man kan... men seerne skal ikke se at jeg tager fat i vinduet og åbner det op på den anden udvidet skærm... jeg så engang til en konference at man kunne dette... men hvordan og hvilket program brugte de??
Avatar billede MADOlsen Forsker
14. oktober 2015 - 07:53 #3
I f.eks. Powerpoint kan man selv vælge, hvilken skærm præsentationen skal vises på. På den måde kan man have Powerpoint åben på sin skærm, og når man starter et slideshow. starter det automatisk på projektoren, uden man skal hive vinduet ind.

Du tror ikke det er noget i den stil du så?