Avatar billede matlerbru Nybegynder
18. oktober 2015 - 12:35 Der er 1 kommentar

Strømforsyning - power surge

Jeg har lige oplevet det at min computer genstartede uden at give noget varsel eller noget inden. Der sker så det når den tænker, at den starter op i sådan en bios startside ting med "american megatrends" og en advarsel om at min strømforsyning har været udsat for power surge.
Når jeg så kommer ind i bios setting kan jeg se dette:
http://imgur.com/j9Nt61o

Jeg ved ikke præcis hvad disse spændinger betyder, men det at den er rød, er for mig ikke et godt tegn.

Jeg sidder nu på min bærbare, da jeg er bange for at den tager skade af at køre på den måde.

Kan nogen sige mig hvad jeg skal gøre?
Avatar billede matlerbru Nybegynder
18. oktober 2015 - 12:39 #1
Jeg aner ærligt talt ikke hvordan den havnede under skærme. Er ret sikker på at jeg valgte PC.
Det er nok også relevant at fortælle at strømforsyningen er en Corsais GS600