Avatar billede phm1970 Mester
19. oktober 2015 - 13:56 Der er 2 kommentarer

Automatisk/tvungen sideskift....

Hvis jeg åbner et regneark på min computer er der xx antal linjer pr. side.

Hvis jeg åbner det på en anden computer er der 2 linjer færre pr. side.

Begge computere bruger samme printer så der kan det ikke ligge.

Det giver problemer når jeg med 2 ekstra linjer laver tvungen sideskift efter det automatiske sideskift, så kommer der en blank side med næsten hver gang..
Avatar billede kabbak Professor
19. oktober 2015 - 20:51 #1
er det den samme printdriver på de to computere ??, version mm
Avatar billede phm1970 Mester
20. oktober 2015 - 14:39 #2
Ja samme printerdriver (netværksprinter) samme Excel version.

men egentlig er min tanke bare, hvordan laver jeg et tvunget sideskift til print uanset hvilken printer jeg vil printe til ? fordi jeg kan se det automatisk sideskift ændre sig alt efter hvilken printer man vil printe til..