Avatar billede Katharina Juniormester
21. oktober 2015 - 13:54 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Tæl pixel i Excel 2007

Hej,

Er der en, der kan hjælpe med en formel til at tælle pixel-antal i Excel? Hvis det er muligt, vil jeg gerne have en formel, der fungerer ligesom =LÆNGDE - men så bare med pixel i stedet for antal tegn :)

Håber det giver mening, og at der er en der kan hjælpe :))

Hilsen Katharina
21. oktober 2015 - 14:11 #1
Hvad er det, du vil måle?

Excel opererer ikke med pixels.
Avatar billede Katharina Juniormester
21. oktober 2015 - 14:22 #2
Men kan man ikke tvinge den til det må en eller anden måde?

Jeg vil gerne måle længden af et stykke tekst - ligesom denne gør: https://moz.com/blog/new-title-tag-guidelines-preview-tool
Avatar billede Katharina Juniormester
21. oktober 2015 - 14:24 #3
Jeg kan se, at den oplyser cellebredden i pixels. Så 66,29 = 469 pixels. Jeg ville bare gerne have sat en tæller på, så jeg kan finde ud af præcis i hvilke tilfælde jeg overskrider tilladte antal pixels.
Avatar billede Katharina Juniormester
03. februar 2016 - 11:47 #4
Lukker. Ingen løsning.
Avatar billede Margaret Villareal Praktikant
08. april 2018 - 19:12 #5
The length of the text is measured not only by the Moz. I know a good resource that interacts with Google analytics and keyword selection https://sitechecker.pro/meta-title/ . I recommend using the Moz as an analytical resource for evaluating the page rank and its domain.