Avatar billede pete8321 Nybegynder
09. november 2015 - 09:17 Der er 1 kommentar

Ide til OSO produkt som Datatekniker

Hej Eksperten
Jeg går i 10. og er igang med en OSO. (Obligatorisk selvvalgt opgave)
Jeg skal fremlægge om Datatekniker men mangler et produkt.
Jeg har tænkt på at lave en app men ved ikke hvad den skal handle om. Jeg tænkte også på en hjemmeside kodet fra bunden, men det kan jeg ikke finde ud af og jeg har ikke tid til at lære det på en uge.
Ellers tænkte jeg også på at samle en stationær men har ikke nogle dele til det.

Har i nogle ideer?
Jeg skal have produktet klar onsdag, og fremlægge torsdag.
Avatar billede Slettet bruger
12. november 2015 - 01:49 #1
sorry, problemet er du vil lave noget du ikke ved nogetsomhelst om. det er en dårlig ide.

var det så ikke en ide at læse om hvad datatekniker uddannelse+job går ud på og skrive en rapport om hvad sådan en laver ?

en datatekniker, programmerer ofte noget elektronik som bruges i et produkt, eller styrer noget.

det er en skam, nu er tiden gået.. det er torsdag..