Avatar billede abdulrich Nybegynder
10. november 2015 - 22:33 Der er 6 kommentarer

Problemer med hp LaserJet m177fw

Hej

Har lige købt og installeret det nævnte bæst. Jeg kan ikke få den til at printe farver ud ordentligt. Det er ikke kun printning, men også ved kopiering det er galt. Alle andre farver end sort enten er der ikke, eller også er de trukket ud i papirets længderetning. Kan se i webserveren at de patroners installationsdato er 01-01-2012, kan det have noget af sige? Har prøvet alt. Renseprogram, kalibreing, have patronerne ud og ryste lidt - nothing helps.

Any ideas?
Avatar billede abdulrich Nybegynder
10. november 2015 - 22:44 #1
Avatar billede abdulrich Nybegynder
10. november 2015 - 22:45 #2
Testsiden hos hp er vist cirka midt på siden - sorry.
Avatar billede ole_madsen Ekspert
10. november 2015 - 22:58 #3
Enten er der noget galt med printerens miljø - eks. at den står meget varmt eller koldt. Står den i nærheden af en radiator eller andet varmelegeme kan det give problemer.
Eller også var der noget galt fra starten - og så må du benytte dig af din reklamationsret.

Lasertoner "størkner" ikke som blæk, så med mindre selve toneren har været udsat for vand el. lign, tror jeg ikke på ibrugtagelses datoen tyder på problemer - snarere at printerens interne ur ikke var sat, da patronerne blev sat i.
Avatar billede abdulrich Nybegynder
11. november 2015 - 05:43 #4
Hej

Tak for input

Den står i stuen - langt fra både varme og kolde påvirkninger.

Hvis nu det er printeren det er galt med, vil den så ikke også printe forkert med den sorte? Den kan sagtens printe tegninger ud i S/H (til farbrlægning til børnene), men den har også en "billedtromle", ser det ud til.

Er det selve printeren eller patronerne den er gal med?
Avatar billede abdulrich Nybegynder
11. november 2015 - 08:19 #5
Det var vist et spørgsmål om afklimatisering. Her til morgen printer den fint. Da jeg forlod den i aftes virkede den absolut ikke!

Smider du svar? Tak!
Avatar billede ole_madsen Ekspert
11. november 2015 - 14:26 #6
Altid rart når man undgår de store problemer :-)

Jeg samler ikke på point længere, så giv du dem bare til dig selv.