Avatar billede Katharina Juniormester
02. december 2015 - 08:19 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Explorer: Hvordan får man et skrivebordslink til at åbne i ny fane?

Hej,

En af mine kolleger har skiftet bruger på sin PC og efter hun har skiftet vil den ikke åbne skrivebordslinks i samme Explorer browser (ny fane), som hun allerede har åben.
Hun siger, at den tidligere har åbnet links i nye faner i samme browser og vil så gerne have den til det igen.

Er der nogen der kan hjælpe? :)

Mvh,
Katharina
Avatar billede martens Guru
02. december 2015 - 08:51 #1
Du skal ind i indstillinger for at rette dette til :

http://www.sevenforums.com/tutorials/162253-internet-explorer-new-tab-change-what-page-opens.html

mvh martens
Avatar billede poko1 Ekspert
02. december 2015 - 09:13 #2
Avatar billede Katharina Juniormester
02. december 2015 - 11:01 #3
Tak  :)
Avatar billede poko1 Ekspert
02. december 2015 - 11:14 #4
Ok Så