Avatar billede skanberg Praktikant
03. december 2015 - 19:19 Der er 1 kommentar

Dell U3014 forbindes til Lenovo bærbar med kun VGA og mini display port

Min Lenovo har kun to indgange
1. VGA
2. Mini display port

Min Dell skærm har ikke VGA, men HDMI, DVI og dispaly port.

Jeg har store problemer med at få forbindelsen til at virke.

Jeg har prøvet:
1. VGA fra Lenovo, adapter mellem VGA og HDMI, ind i Dells HDMI stik.
Besked på skærm: "Entering power save mode".

2. VGA fra Lenovo, adapter mellem VGA og display port, ind i Dells display port.
Der kommer en tikken fra skærmen og intet billede.

Jeg bruger skærmen til dagligt, der virker den fint med HDMI til HDMI i på stationær computer.

Hvad kan mine problemer skyldes og hvad bør jeg forsøge for at løse dette?
Avatar billede skanberg Praktikant
03. december 2015 - 20:41 #1
Update:

Jeg har netop afprøvet metode 1 med en anden skærm, en LG. Dette fungerede HELLER ikke, så noget tyder på at der er konverteringen fra VGA til HDMI der går galt.

Jeg er stadig MEGET interesseret i hjælp fra Jer :)